Rukoukset rakastetun lemmikin kuolemasta

Parhaat Nimet Lapsille

Lemmikkieläinten muistomerkki

Lemmikkien kuolemanrukousten käyttäminen muistomerkin aikana on hyvä tapa muistaa uskollinen ja erityinen perheenjäsen. Kirjoita omat rukouksesi kuolevalle koiralle, kissalle tai muulle lemmikille tai löydä jo kirjoitetut rukoukset, jotka voidaan räätälöidä lemmikkisi kannalta.





Kuolevien lemmikkien rukoukset

Jos sinulla on vaikeuksia koota oikeita sanoja rukoukseen yrittämisen aikanamenettää lemmikin, käytä yhtä näistä alkuperäisistä rukouksista tai korjaa ne tekemään niistä omat.

Aiheeseen liittyvät artikkelit
  • Galleria lahjoja sureville
  • 9 askelta nekrologin luomiseen
  • Memorial Day Kuvia

Rukous kuolevalle koiralle

Herra, kiitos siunauksista seurasta, jonka annoit (koiran nimi) tarjota. Hänen tarkkaavainen käytöksensä ja kärsivällisyyteni minua kohtaan päivittäin muistuttivat minua siitä huolenpidosta, jonka annoit kanssasi ystävyyden tarjoamiseen nelijalkaisilta ystäviltä. Sallikaa hänen siirtymisen jälkimaailmaan sujuvasti ja kivuttomasti ja anna hänen ymmärtää, että hän tarkoitti minulle paljon ja että häntä rakastettiin hyvin.



Rukous kuolevasta kissasta

Herra, (kissan nimi) on niin lempeä sielu; toivota hänet tervetulleeksi sylissäsi ja sylissäsi. Rukoilen, että hänen siirtymisensä on rauhallinen ja hän tuntee rakkauteni häntä kohtaan. Kiitos, että annoit minulle aikaa (kissan nimi), joka minulla oli - hän oli minulle niin siunaus.

Yleinen rukous kuolevalle lemmikille

Herra, lemmikit olivat yksi suurimmista luomuksistasi. (Lemmikkien nimi) toi minulle niin iloa ja rakkautta, ja kiitän sinua viisaudestasi luodessasi eläimiä, jotka nauttivat ihmisten seurasta. Kiitos (lemmikkieläinten nimi) siunauksesta. Saako hän mennä rauhallisesti taivaaseen ja odottaa minun saapumistani. Anna minun nähdä (lemmikkien nimi) uudelleen jonain päivänä Sateenkaarisillalla.



Yksinkertainen lemmikkien rukous pienille lapsille

Herra, kiitos (lemmikin nimi). Rakastamme häntä erittäin paljon ja tiedämme, että hän on pian taivaassa saamassa lemmikkiä kaikilta enkeleiltä. Hän nauttii enkelisiipistään ja tekee todennäköisesti kaikki enkelit onnellisiksi halauksillaan. Auta meitä hyvästelemään, kunnes näemme hänet taas taivaassa.

Omien lemmikkisi kuolemanrukousten kirjoittaminen

Omien lemmikkisi kuolemanrukousten kirjoittaminen voi olla vaikeaa, koska olet todennäköisesti kokenut paljon emotionaalista kipua tällä hetkellä. Joskus on kuitenkin hyödyllistä ja lohduttavaa kirjoittaa muistiin ajatuksesi ja tunteesi suhteessa uskoon. Se voi auttaa sinua tulemaan toimeen tapahtuneen kanssa ja viemään sinut henkiseen paikkaan, jossa tiedät, että lemmikkisi on nyt rauhassa.

Mitä sisällyttää rukoukseesi

Rukouksen kirjoittaminen on kuin kirjeen kirjoittaminen ylimmälle voimallesi lemmikkisi menetyksestä. Tässä on joitain asioita, jotka haluat ehkä sisällyttää rukoukseesi:



  • Kiittää korkeampaa voimaa mahdollisuudesta saada niin rakastettava lemmikki elämässäsi
  • Kerro onnelliset ajat, joita olit lemmikkisi kanssa
  • Joitakin tunteita lemmikkisi menetyksestä
  • Pyydä korkeampaa voimaa pitämään lemmikkisi hyvää huolta ja toivon, että lemmikkisi on vihdoin vapaa kivusta ja on onnellinen
  • Raamatun kohta
  • Toinen rukous, kuten 'Herran rukous', jos olet kristitty

Sulkemisen saavuttaminen lemmikkirukouksella

Lemmikkien menetystä koskevissa rukouksissa on tärkeää, että sanot mitä haluat sanoa korkeammalle voimallesi. Haluat saavuttaa sulkemisen rukouksella muistomerkin aikana, ja yksi parhaista tavoista tehdä tämä on vapauttaa tunteesi ja ajatuksesi rukouksessa. Pyytämällä korkeampaa voimaa hoitamaan lemmikkiäsi ja kiittämällä häntä siitä, että hän voi rakastaa tällaista erityistä eläintä elämässäsi, voi olla apua rauhan ja mukavuuden löytämisessä.

Kalorilaskin