30+ hautajaisten siirtämistä äidille

Parhaat Nimet Lapsille

Hautakivi äidille

Hautajaisten valitseminen äidille on erityinen tehtävä. Se on yksi viimeisistä mielekkäistä asioista, joita voit tehdä useilla tasoilla kunnioitusta naiselle, joka antoi sinulle elämän ja niin paljon!





Maan hautajaislaulut äidille

Monet äidille tarkoitetuista hautajaislauluista ovat uskonnollisia tai hengellisiä. Löydät useita hautajaislauluja, jotka ovat erinomaisia ​​valintoja äidin hautajaisille, joilla on syvä emotionaalinen merkitys.

Aiheeseen liittyvät artikkelit
  • 40 parasta R & B-hautajaislaulua hyvästit
  • 35 vauvan hautajaislaulua: kun sanoja ei riitä
  • 50 rakastavan äidin kuoleman vuosipäivän lainausta

1. Sissyn laulu

Sissyn laulu Alan Jackson kertoo nuoresta äidistä, joka kuoli liian aikaisin, ja hänen hämmennyksestään ja kyvyttömyydestään ymmärtää miksi hän kuoli. Kuoro inspiroi uskonnollisessa kontekstissa ja kuvissa, jotka hän lensi taivaaseen enkeleiden kanssa.



2. Jos taivas tarvitsi sankaria

Jos taivas tarvitsisi sankaria Jo Dee Messina ei ole nimenomaisesti kirjoitettu äidistä, vaan sankarista. Se on sopiva kappale kaikille äideille, koska lapset pitävät vanhempiaan usein sankareina. Jos äitisi olisi armeijassa tai lainvalvontaviranomaisessa, tämä tekisi todella suuren hautajaiskappaleen äidille.

3. Johda minut kotiin

Johdata minut kotiin Jamey Johnson on laulu, joka kuvaa tämän maailman jättämistä taakse. Edesmennyt seisoo vuorella, enkelikuoron tervehtyessä Jumalan johdattua kotiin.



4. Kateellinen enkeleille

Kateellinen enkeleille kirjoittanut Donna Taggart kertoo äkillisestä kuolemasta ja taistelusta Jumalan tahdon hyväksymiseksi. Sanoitukset paljastavat, että hän on kateellinen enkeleille, koska hänen rakkaansa on taivaassa sinä yönä. Jos olet kärsinyt äitisi äkillisestä kuolemasta, saatat löytää tämän sopivan kappaleen ilmaista mielipiteesi.

5. Äiti piti ruusuista

Äiti piti ruusuista Elvis Presley kuvaa kuinka äiti piti kasvaneista ruusuista ja kuinka talvi vaikeutti sitä. Laulu kertoo, kuinka hänen äitinsä piti uskoaan ja sai saman kunnioituksen ja huolenpidon perheelleen.

6. Toivottavasti tanssit

Toivottavasti tanssit Lee Ann Womack on laulu äidin toivosta lapselleen. Hänen neuvonsa rohkaisevat lasta elämään elämää ja ottamaan riskejä päättäessään olla istumatta elämän sivussa, mutta valitsevat tanssin.



Nykyaikaiset ja pop-hautajaiset äidille

Nykymusiikki tarjoaa äidille erilaista hautajaiskappaleita, jotka saattavat houkutella tiettyä sukupolvea. Kappaleissa voi olla muistoja äidistäsi, tai se voi olla yksi äitisi suosikkikappaleista.

7. Tuuli siipieni alla

Tuuli siipieni alla Bette Midler on ikoninen kappale siitä, kuinka yksi henkilö on tukenut toista. Se on sopiva hautajaislaulu kiitollisuudeksi äidillesi. Laulu kertoo ihmisestä, joka ei ollut koskaan parrasvaloissa, mutta ilman jota et olisi koskaan onnistunut.

8. Tanssi taivaalla

Tanssi taivaalla Dani and Lizzy on vuoropuhelu, jota laulaja käy läpi kysyen miltä se on taivaassa. Hän jatkaa puhumalla siitä, miten elämä on erilaista rakkaansa kulun jälkeen ja kuinka hän toivoo taivaan olevan kaikki mitä ihmiset sanovat sen olevan.

kuinka paljon kahden dollarin setelit ovat arvoltaan

9. Supermarket-kukat

Supermarket kukat Ed Sheeran kertoo pojan rakkaudesta ja arvostuksesta äitiään kohtaan. Sanoitukset pitävät mielikuvaa, joka ilmaistaan ​​kuorossa: 'Olit enkeli äitini muotoinen.'

10. Hyvästi (surullisin sana)

Hyvästi (surullisin sana) kirjoittanut Céline Dion on kunnianosoitus äidillesi ja kuinka vaikea on sanoa hyvästit. Se on viesti siitä, kuinka lapsesta tulee asioita, joita äiti on aina ollut, kuten majakka pimeinä öinä tai tuen tarjoaminen vaikeina aikoina.

11. Enkelin käsivarsissa

Enkelin käsivarsissa Sarah McLachlan on elokuvan tunnari Enkelten kaupunki (1997). Kaikilla äideillä ei ole idyllistä elämää tai perhettä. Tämä laulu sopii hautajaislauluksi äidille, jolla oli vaikea elämä, joka kohtasi monia koettelemuksia ja voitti haasteensa.

12. Jossain yli sateenkaaren

Jossain yli sateenkaaren Israelin 'IZ' Kamakawiwoʻole on klassisen mystinen luovutus Ozin velho laulu. Melodinen kohottava kappale on hyvä valinta uskolliselle perheelle. Sanoitukset antavat toivoa ja lupauksen vapautua maallisista huolenaiheista jonnekin sateenkaaren yli. Se on ihanteellinen kappale elämän seremoniaan.

13. Koska rakastit minua

Koska sinä rakastit minua Céline Dion ei ole äidinkohtainen kappale, mutta se varmasti mahtuisi useimmille äideille. Kappale kertoo, kuinka henkilö piti häntä ylöspäin, kun hän ei ollut vahva ja oli aina paikalla antaakseen henkilökohtaista tukea.

14. Äidin rakkaus

Äidin rakkaus Jim Brickman on tarina siitä, kuinka hänen äitinsä tuki häntä ja opetti hänelle, miten tehdä se elämässä. Sanoitukset ilmaisevat kiitollisuutta äitinsä rakkaudesta.

15. Kaikki kyyneleeni

Kaikki kyyneleeni by Selah on helppo kuuntelulaji, jossa on vinkkejä kansanmusiikista. Laulaja käskee kuuntelijaa olemaan itkemättä hänen puolestaan ​​ja selittää kuinka kuoleman kautta Kristus parantaa hänet kaikista maallisista haavoista. Ei ole mitään syytä itkeä lähteneitä, koska he eivät enää ole tästä maailmasta ja asuvat nyt Jumalan kanssa. Tämä on optimistinen ja ei-perinteinen tyyli hautajaisten kappaleiden valinnassa.

halvimmat eläkkeelle siirtymispaikat Kaliforniassa

Evankeliumi ja uskonnolliset hautajaiset äidille

Gospelmusiikilla on pitkä historia sekoitus erilaista blues-laulutyyliä. Gospelmusiikki kuvaa suhteita Jumalaan ja Kristukseen ja ilmaisee halun olla yhteydessä molempiin.

16. Haluan nähdä Jeesuksen

Haluan nähdä Jeesuksen by Margaret Allison & The Angelic Gospel Singers on harmoninen evankeliumin laulu. Kappale kertoo kuinka laulaja haluaa nähdä Jumalan. Oikeassa paikassa ja hautajaistyypissä tämä on loistava valinta hautajaislaululle äidille.

17. Voin vain kuvitella

Voin vain kuvitella Bart Millard on elokuvan nimikappale, joka kertoo laulajan tien anteeksiantoon. Tämä kappale ei välttämättä sovi joillekin äideille. Kuitenkin, jos äitisi kärsi väärinkäytöksistä ja pystyi antamaan anteeksi, se on täydellinen kappale hänen hautajaisiinsa. Laulu kertoo vain pystyvänsä kuvittelemaan miltä se tulee taivaassa ja kävelemään Jumalan kanssa.

18. Ota minun käteni, kallisarvoinen Herra

Tartu käteeni , Kallisarvoinen Herra kirjoittanut Jim Reeves pyytää Jumalaa ottamaan kätensä johdattamaan hänet kotiin. Tämä on vanhanaikainen evankeliumityyli, joka sopii hautajaisiin äidille, joka nautti vanhan ajan uskonnollisista kappaleista ja virsiä.

19. Herran rukous

Isä meidän rukous Andrea Bocelli on musiikkiin soitettu rukous, joten rukous voidaan laulaa. Sitä lauletaan usein hautajaisissa, ja jos äitisi oli aktiivinen kirkossa, tämä on laulu, joka sinun tulisi ehdottomasti sisällyttää hänen hautajaisiinsa.

20. Minä lennän pois

Minä lennän pois Gospel Enforcers laulaa vanhan evankeliumin laulun siitä, kuinka elämä on vankila verrattuna siihen, mikä odottaa elämän ulkopuolella. Sielu lentää takaisin kotiin, taivaaseen.

21. Pysy kanssani

Pysy kanssani The Choir of Kings College, Cambridge on kristillinen virsi, jota lauletaan monissa kirkoissa. Sanoitukset pyytävät Jumalaa pysymään laulajan kanssa, kun elämä pimenee kuolemasta ja muusta surusta. Pyyntö huipentuu rukoukseen, että Jumala pysyisi laulajan kanssa elämässä ja kuolemassa.

22. Hämmästyttävä armo

Hämmästyttävä armo Pentatonix on toivon viesti siitä, että jumalallisen anteeksiannon kautta lunastetaan kaikki synnit. Jumalan loputon armo heijastuu laulussa. Tämä on suosittu hautajaislaulu, ja aivan oikein.

23. Jeesus lupasi minulle kodin siellä

Jeesus lupasi minulle kodin siellä Jennifer Hudson on evankeliumin kappale elämän lupauksesta kuoleman jälkeen taivaassa. Laulu vahvistaa uskoa Jeesuksen sanaan ja tietää, että taivaassa on koti kuoleman jälkeen.

24. Se on hyvin sieluni kanssa

Se on hyvin sieluni kanssa Wintley Phipps on kristillinen evankeliumin laulu. Sanoitukset kuvaavat, että mitä ikinä elämässä tulee, se on hyvin, koska Jumala on siellä. Jeesuksen Kristuksen ja hänen opetustensa ja Jumalan antaman siunauksen kautta vallitsee rauha.

25. Alas joelle rukoilemaan

Alas joelle rukoilemaan Alison Krauss on evankeliumin kappale kasteesta joessa. Tämä on voimakas laulu, joka lauletaan usein lauluna, joka muistuttaa kaikkia kasteen iloa ja lunastusta Jeesuksen Kristuksen kautta. Se on hyvä valinta hautajaislaululle äidille.

26. Sinä nostat minut ylös

Sinä nostat minut ylös Josh Groban on henkinen laulu, joka kertoo kuinka Jumalan rakkaus nostaa hänet. Voidaan kuitenkin myös tulkita, että hän puhuu yksilöstä, kuten äidistä, saattaa nostaa lapsensa myös kiipeämään vuorille. Merkitys voidaan jättää laulun kuuntelijalle, koska se on erinomainen valinta hautajaislaululle äidille.

27. Tallenna paikka minulle

Tallenna paikka minulle kirjoittanut Matthew West on vuoropuhelu ohitetun kanssa. Laulussa hän pyytää kuolleen rakkaansa säästämään paikan hänelle ja sanomaan armon hänelle. Sanoitukset heijastavat kuoleman jälkeisen elämän mysteeriä ja ihmetystä sekä sitä, kuinka hän kaipaa rakkaansa. Tämä voisi helposti olla laulu äidille, erityisesti pyytäen häntä säästämään paikan hänelle.

Rhythm and Blues (R&B) -hautajaislaulut äidille

Rytmi ja blues (R&B) on musiikkityyli, joka kehittyi sodanjälkeisenä afroamerikkalaisessa musiikissa. Vuonna 1947 Jerry Wexler loi tämän lauseen työskennellessään musiikkikaavioita musiikkiteollisuuden Billboard-lehdessä.

28. Kävele taivaan ympäri

Kävele taivaan ympärillä Patti LaBelle laulaa taivaassa olemisesta ja siitä, mitä hän aikoo tehdä saavuttaessaan. Hän kuvaa kuinka äiti odottaa häntä.

29. Laulu äidille

Laulu äidille kirjoittanut Boyz II Men kertoo kuinka tärkeä hänen äitinsä oli hänelle. Laulu ilmaisee hänen aitoa rakkauttaan äitiään kohtaan.

miten nurmikon tuoli uudelleen verkottaa

Mariachi-hautajaiset äidille

Mariachi-bändin äitien hautajaiskappaleilla on erityinen emotionaalinen laatu. Sanoitukset ovat espanjaksi.

30. Laulut

Laulut Joan Manuel Serrat on laulu ikuisista elämänmatkoista. Kappaleen tarkoitus on elää näiden matkojen aikana.

31. Kiitos elämästä

Kiitos elämästä kirjoittanut Joan Baez & Mercedes Sosa on kappale, joka kiittää elämää kaikesta, mitä laulajille on antanut. Sanoituksissa nimettiin eri siunaukset. Heidän joukossaan on sydän, selkeys, nauru ja monet muut. Tämä on sopiva hautajaislaulu äidille, jolla oli hyvä elämä ja joka yksilöi laulun viestin.

Hautajaislaulut äidille, jotka ovat erityisiä

Kun alat harkita monia kappaleita, jotka voit valita äitisi hautajaisiin, ajattele hänen persoonallisuuttaan ja rakastamansa musiikkityyppiä. Hautajaiskappaleiden valitseminen äidille on henkilökohtainen prosessi ja rehellisesti sanottuna mikä tahansa valitsemasi kappale on oikea kappale äidille.

Kalorilaskin