Raamatun jae tatuointi

Parhaat Nimet Lapsille

Raamatun jae tatuointi

Raamatun jae-tatuoinnin tekeminen antaa sinun välittää uskoasi muille ja toimia muistutuksena sinulle.





Tatuoinnin sijoittaminen

Tatuointi voi olla kanssasi ikuisesti, joten sijoittamisesta tulee erittäin tärkeää. Monet ihmiset aikovat näyttää Raamatun jae-tatuointinsa. Jos tämä olet sinä, joko hauis, olkapää tai käsivarret voivat olla ihanteellinen paikka. Muista, että tatuoinnin koko ja tyyli tulevat esiin, kun päätät sijoittelusta. Jos saat vain tekstiä, niin ehkä nilkka tai ranne tatuointi on tie.

Aiheeseen liittyvät artikkelit
  • Feminine Tattoo Photo Gallery
  • Todelliset rakkaustatuoinnit
  • Ristitatuointien valokuvagalleria

Viestien muotoilu

Nainen bikinit, skripti tatuointi

Monet Raamatun upeat kohdat opettavat meitä elämään elämäämme täysin, mutta monet jakeet ovat hyvin pitkiä. Joidenkin jakeiden pituus vaikeuttaa niiden käyttöä tatuoinnina. Voit muotoilla arvostama jae saadaksesi oikeuden sanan lihaan. Roomalaisille 12: 17-21 on yksi sellainen jae, joka voidaan muotoilla uudelleen:



Palauta paha pahasta kenellekään. Tarjoa hienoja asioita kaikkien ihmisten silmissä. Ole rauhallinen kaikkien miesten kanssa, mikäli mahdollista, sikäli kuin se sinusta riippuu. Älä kosta itsellesi, rakkaat, vaan anna paikka vihalle; sillä on kirjoitettu: 'Kosto on minun; Minä maksan takaisin, sanoo Jehova. ' Mutta 'jos vihollisesi on nälkäinen, ruoki häntä; jos hän on janoinen, anna hänelle jotain juotavaa; sillä tekemällä tämän sinä kasaat tulisia hiiliä hänen päähänsä. ' Älä anna pahan valloittaa itseäsi, vaan voittaa paha hyvällä.

Tämä jae on hyvin pitkä ja vie paljon tilaa kehossasi, mutta tässä jakeessa on paljon hyvää. Yksi mahdollinen muotoilu voisi olla:



  • 'Tee muille niin kuin haluat heidän tekevän sinulle.'

Vaikka lyhyempi kuin varsinainen jae, voit lyhentää sitä edelleen:

  • 'Muista kultainen sääntö.'

Tämä on paljon hallittavampi jae tatuoinnille. Voisit myös käyttää sinulle psalmin ja jakeen numeerista eroa soihdun sisällä. Roomalaisille 12: 17-21: n sijoittaminen ristin sisälle voi tarkoittaa samaa merkitystä kuin jae kokonaisuudessaan.

Raamatun jae-tatuoinnin saaminen

Rakkaus ei koskaan lopeta tatuointia

Kun valitset tatuointisi, ota aina huomioon, mitä jae merkitsee sinulle. Onko sillä syvä henkinen merkitys henkilökohtaisesti, vai viitataanko jakeeseen johonkin muuhun? Onko tatuoinnistasi menetetyn rakkauden muistomerkki; vai tarvitsetko muistutuksen siitä, että kosto ja kosto eivät ole hyviä ideoita? Riippumatta syystäsi on Raamatun jae, joka sopii melkein mihin tahansa mielialaan tai taiteeseen.



Raamatun jae-tatuointeja on lähinnä kolmenlaisia:

  1. Koko jae
  2. Luettele psalmi ja kohta, kuten Joh. 3:16 tai Matteus 7:78
  3. Koko jae ja psalmi / kohta, johon on lisätty taideteos merkityksen välittämiseksi.

Rakkaus

Rakastatpa sitten lähimmäistäsi, ystäviäsi, lapsiasi, puolisoasi tai haluat vain välittää rakkautesi Jumalaa ja Kristusta kohtaan, niin sinulle on luultavasti täydellinen jae. Rakkaus tarkoittaa erilaisia ​​asioita monille ihmisille, joten leimahduksen lisääminen musteellesi tarjoaa lukemattomia mahdollisuuksia. Ruusut ovat ilmeinen soihtu tatuoinnillesi, koska ne annetaan usein rakastetuille niinkuin sydämet ovat suosittuja.

haluan entisen aviomieheni takaisin
Loveverse1.jpg Loveverse2.jpg Loveverse3.jpg| -
Loveverse4.jpg Loveverse5.jpg Loveverse6.jpg

Usko

Raamattu on meille ilon, surun ja stressin aikoina. Luotamme siihen auttaaksemme meitä selviytymään noista ajoista, kun katsomme taivaalle ja ihmettelemme, valvoiko Jumala meitä. On joitain tatuointeja, jotka voimme saada uskosta, jotka voivat auttaa meitä muistamaan, mikä usko on, ja muistuttamaan, ettemme ole yksin.

Usko1.jpg Usko2.jpg Usko3.jpg| -
Usko4.jpg Usko5.jpg Usko6.jpg

Kosto ja kosto

Kosto on ihmisen luonnollinen vaisto, mutta se ei ole koskaan oikea tapa edetä. Raamatussa on monia tähän aiheeseen liittyviä tarinoita ja jakeita. Tämän tyyppiset tatuoinnit voivat toimia muistutuksena siitä, että riippumatta siitä, kuinka paha joku on kohdellut sinua, voit olla parempi ja osoittaa heille rakkautta saman kiusallisuuden sijaan.

Kosto1.jpg Kosto2.jpg Kosto 3.jpg| -
Kosto4.jpg Kosto 5.jpg Kosto6.jpg

Kalorilaskin