Ehtoollisen meditaatiot

Parhaat Nimet Lapsille

Ehtoollinen.jpg

Ehtoollinen on pohdinnan ja meditaation aika.





Ehtoollinen meditaatio on tapa muistaa viimeinen ehtoollinen. Ehtoollisuudessa on tärkeää, että ministerit ja seurakunta keskittyvät tilaisuuden juhlallisuuteen. Liian usein tämä meditaation aika on kiireinen tai pois aiheesta.

Meditaatiot ehtoollisessa

Meditaatio ehtoollisuudessa on silloin, kun pappi tai pappi puhuu ehtoollisen edessä. Hänen päämääränään on tislata riitti tärkeys muutamaan sanaan kuin mahdollista. Meditaation ei ole tarkoitus olla saarnaa, vaan pikemminkin tapa auttaa seurakuntaa keskittymään Jeesukseen ja viimeisen ehtoollisen merkitykseen. Hän voi puhua uhrauksesta, halusta seurata Jeesusta ja pyhän ehtoollisen tarkoituksesta. He voivat jopa puhua siitä, kuinka riitti vaikuttaa heihin henkilökohtaisesti. Meditaatiot voi joko kirjoittaa puhuja tai ne voidaan ottaa suoraan Raamatusta. Seurakunta voi sitten pohtia, miten riitti vaikuttaa heihin, kun he mietiskelevät pyhän ehtoollisen jälkeen.



kuinka paljon barbie-nukkejani on arvoinen
Aiheeseen liittyvät artikkelit
  • Helppo meditaatiotekniikka
  • Meditaatiotyynyt
  • Kuinka käsitellä stressiä Clipart

Herran ehtoollinen

Ehtoollinen on tapa jokaiselle seurakunnassa jakaa ja muistaa erittäin tärkeä tapahtuma. Keskitytään Jeesukseen ja Hänen uhriinsa ja siihen, miten hän kohteli seuraajiaan. Vaikka on olemassa monia pyhien kirjoitusten lukemia ja mietiskelyjä, joihin voi koskea ehtoollisen aikana, on tärkeää puhua erityisesti ehtoollisesta.

Mukaan Ken Gosnell ministerinä, keskityttävä tulisi olla Jeesukseen todellisena ihmisenä meditaation aikana. Seurakuntalaisten tulisi muistaa, että Hän oli heidän pelastajansa ja kuinka Hän on koskettanut heitä henkilökohtaisesti jokapäiväisessä elämässään. Muistutukseksi viimeisen ehtoollisen apostoleilleen Jeesus sanoi heille: 'Tee tämä minun muistokseni.'



Yksilöllinen meditaatio kirkossa

Kun pappi tai pappi on lukenut ehtoollismeditaation, pyhä ehtoollinen alkaa. Kuinka leipä ja viini jaetaan, vaihtelee nimellisarvoittain. Kun jokainen saa ehtoollisen, yksilöllinen meditaatio voi alkaa.

Kirkon_meditaatio.jpg

Meditaatio kirkossa ei ole kovin erilainen kuin meditaatio kotona, lukuun ottamatta sitä, että yksilöt joko istuvat tai polvistuvat. On aika miettiä kävelyä Jeesuksen kanssa ja mitä hän luopui puolestamme. Musiikkia voidaan toistaa tällä hetkellä auttaakseen ihmisiä keskittymään tilaisuuteen, tai se voi olla kirkossa täysin hiljaista. Ihmiset voivat kumartaa päänsä ja sulkea silmänsä estääkseen häiriötekijät, ja on tärkeää olla hiljaa tänä aikana, jotta vältetään häiritsemästä muita meditoivia.

Ehtoollisen meditaatiot verkossa

On helppoa etsiä ehtoollismeditaatioita verkossa, sekä ministerien että lukijoiden palvojina. Yhteyshenkilöön liittyviä meditaatioita tarjoavia verkkosivustoja ovat:



  • Lifeway - tarjoaa erilaisia ​​artikkeleita, saarnoja ja ehtoollismeditaatioita ministereille ja seurakunnan jäsenille.
  • Iloinen sydän - tarjoaa keskeisiä viimeisen ehtoollisen reittejä käytettäväksi meditaatiossa sekä ilmaisen 10 viikon kurssin Herran ehtoollisesta: ehtoollinen ja ehtoollinen meditaatiot opetuslapsille.
  • Lähemmäksi tuleminen - tarjoaa vuoden mittaisen luettelon meditaatioista, joita voidaan käyttää ehtoollisen aikana.
  • Edward Fudge - Lataa reagoiva ehtoollismeditaatio ja rukoukset kirkon tai henkilökohtaiseen käyttöön.
  • Yksi Jeesuksessa - tarjoaa yli tusina ainutlaatuista meditaatiota, joita ministerit voivat käyttää.

Vaikka useimmat meditaatiotyypit suoritetaan erikseen, seurakunta tekee sen seurakunnassa ryhmänä. Jokainen mietiskelee yleensä samaa asiaa: Jeesusta ja yhteyttä, jonka hän haluaa olla meille kaikille. Hän jakoi viimeisen ehtoollisen apostoleilleen ja halusi heidän muistavan Hänet joka kerta, kun he jakavat ehtoollisen yhdessä. Nykyään kristityt kunnioittavat tätä perinnettä joka sunnuntai pyhän ehtoollisen aikana.

Kalorilaskin