Parhaat kristilliset verkkosivustot

Parhaat Nimet Lapsille

ristit

Parhaat kristilliset verkkosivustot tarjoavat laajan valikoiman resursseja sekä niille, jotka ovat uusia uskonnossa, että niille, jotka saattavat olla kiinnostuneita uskonnon harjoittamisesta. Monilla sivustoilla saat uskonnon historian, yleiskuvan uskomuksista, uutiset, videopuheet ja musiikki. Parhaat kristilliset verkkosivustot ovat opettavia ja viihdyttäviä.





1. CrossWalk


Crosswalk tarjoaa radioasemia ja kanavia kristillisillä viesteillä. Jos tarvitset raamatuntutkisteluvälineitä, löydät myös ne siellä. Näet päivittäisen omistautumisen sekä useita artikkeleita. Kanavia ovat henkinen elämä, pastorit, uutiset, avioliitto, vanhemmuus, hartaudet, raha-asiat, kotikoulu, ura, sinkut, elokuvat, musiikki ja kirjat.

Verkkosivusto: CrossWalk



2. Christianity.com


Christianity.com on samanlainen kuin CrossWalk, koska sillä on raamatuntutkisteluapua, saarnoja, hartauksia, kristillistä radiota, pelejä, artikkeleita ja paljon muuta. Jos olet uusi kristinuskossa tai olet ollut kristitty vuosia, mutta haluat tietää enemmän uskosta, voit nauttia sivuston Essentials, kristityksi tulemisen, hartauspalvelujen ja teologisen UKK-osioista. Tämä on yksi uusien kristittyjen koulutetuimmista sivustoista, mutta se tarjoaa myös artikkeleita, videoita, musiikkia ja paljon muuta niille, jotka ovat tunteneet uskon koko elämänsä ajan.

Verkkosivusto: Christianity.com



3. Raamatun tuntemus


Raamatun tuntemus on suoraviivainen verkkosivusto, jolla on ei-uskonnollinen lähestymistapa. Siellä on Raamatun perusteita, raamatullisia tarinoita, rukoussalaisuuksia, ennustuksia ja muuta. Sekä uskonnon uudet tulokkaat että ne, jotka ovat olleet kristittyjä jo jonkin aikaa, voivat hyötyä verkkosivuilla olevista tiedoista. Se on listattu paikalla numero kahdeksan Christian Top 1000 .

Verkkosivusto: Raamatun tuntemus

4. Käänny takaisin Jumalan luokse




Turn Back to God on yksi parhaista kristillisistä verkkosivustoista, koska se tarjoaa kappaleita, tarinoita, runoja, rukouksia, elokuvia, taustakuvia ja paljon muuta. Kappalevalinta ei ole isoäitisi vanha evankeliumimusiikki. Löydät kappaleita taiteilijoilta, kuten Chris Tomlin, Michael W. Smith, Diana Ross ja paljon muuta. On myös elokuvakatselmuksia esimerkiksi Saarnaajan lapsi ja Usko kuin perunat .

Verkkosivusto: Käänny takaisin Jumalan luokse

kuinka selvittää, onko michael-kukkaro todellinen

5. Opettajan apu


Opettajan apu voi olla hyödyllistä keskimääräiselle surffaajalle, joka etsii tietoa kristinuskosta, mutta se on todella suunniteltu auttamaan koulun opettajia, kotiopettajien ja lasten palveluksessa työskenteleviä. Löydät oppitunteja, resursseja, värityskuvia, käsitöitä, palapelejä ja muuta, mikä auttaa toimittamaan Kristuksen sanoman.

Verkkosivusto: Opettajan apu

6. Jesus.org


Jesus.org houkuttelee kaiken tyyppisiä ihmisiä, ja ryhmä, Jeesuksen armeija (tunnetaan myös nimellä Jesus Fellowship Church), toimii yhteistyössä yhteisön kanssa, mukaan lukien entiset vangit, huumeiden ja alkoholin väärinkäyttäjät ja kodittomat nuoret. Siellä on verkkolehti ja tapahtumakalenteri, joiden avulla on helppo saada päivityksiä ja tavata samanhenkisiä ihmisiä. Jos haluat rajoittaa osallistumistasi vain verkkoon, on blogeja, foorumia ja jopa virtuaaliassistentti.

Verkkosivusto: Jesus.org

Kalorilaskin